Aby ułatwić zainteresowanym Uczelniom bardziej elastyczny dobór działań promocyjno-marketingowych oferowanych w ramach programu Study in Poland wprowadzono  cennik uwzględniający możliwość wyboru  niektórych form działalności.

W skład „pakietu podstawowego” obowiązkowego wchodzą wszystkie elementy oferty związane z systemem aktualizowanej na bieżąco profesjonalnej informacji o ofercie Uczelni w języku angielskim (strona internetowa, aplikacje mobilne, media społecznościowe, informatory e-book i drukowane).

Inne elementy oferty Study in Poland - Uczelnia może  dobierać zgodnie z przyjętą przez siebie strategią promocyjno-marketingową oraz planowanymi obszarami geograficznymi swoich zainteresowań rekrutacyjno-promocyjnych. Dobór ma charakter opcjonalny.

Cennik „Oferty tailor-made 2020/21”

A. Pakiet podstawowy „Study in Poland” (obowiązkowy):

Promowanie oferty Uczelni w mediach elektronicznych w języku angielskim:

  • Strona internetowa www.studyinpoland.pl
  • Aplikacje mobilne na iOS, Android, Facebook (promocja wspólna)
  • Wydawanie i dostarczanie Newslettera Study in Poland

Promowanie oferty Uczelni w publikacjach w języku angielskim:

  • Informator „Study in Poland - University Guide 2021/22” w formie e-book i drukowany

Opłata za pakiet podstawowy (w języku angielskim) - 10.000 zł + VAT

B. Zestaw opcjonalny (elementy do wyboru – ceny netto):

  1.  Oferta na stronie internetowej w języku rosyjskim - 500 zł
  2.  Ofertę na stronie internetowej w języku ukraińskim - 500 zł
  3.  Informator w formie e-book i drukowany w języku rosyjskim - 900 zł
  4.  Udział Uczelni w targach edukacyjnych online: 500 zł/jedne targi

    Jesień 2020:
    - Indie (październik 2020); - Ukraina, Białoruś i kraje Kaukazu (październik 2020);
    - Azja Centralna (listopad 2020); - Rosja (listopad 2020);

    Wiosna 2021:
    - Kaukaz (luty 2021); - Ukraina i Białoruś (marzec 2021); - Azja Centralna (kwiecień 2021)

  5. Raport „Studenci zagraniczni w Polsce 2020” w formie e-book
    oraz drukowany (10 egz) - 600 zł

Uwaga: w przypadku pojawienia się możliwości bezpiecznego udziału w targach stacjonarnych w 2021 roku, przedstawimy ofertę wybranych wydarzeń zagranicznych.

W innych przedsięwzięciach programu "Study in Poland" - takich jak konferencje, szkolenia w ramach Akademii Internacjonalizacji oraz wydarzenia i inne aktywności dodatkowe - uczelnie uczestniczące w programie w ramach zlecenia ryczałtowego i pakietowego będą miały zapewnioną możliwość uczestniczenia na zasadach ulgowych