Udział w międzynarodowych targach edukacyjnych traktowany był zawsze jako „stały fragment gry”, który stanowi istotne uzupełnienie promocji internetowej i mobilnej. W roku akad. 2020/21 przeniesiemy promocje targową w całości do świata online – w bezpieczny sposób docierając do zagranicznych kandydatów na studia.

Skupimy się tradycyjnie na kierunku wschodnim, który daje największe szanse na wzrost liczby aplikacji od utalentowanych osób zainteresowanych studiami w Polsce. Po ustabilizowaniu się sytuacji epidemiologicznej na świecie, powrócimy ew. do udziału w targach stacjonarnych i organizowania misji edukacyjnych do priorytetowych rekrutacyjnie krajów.

Jesienią 2020 program Study in Poland proponuje uczelniom uczestniczącym w programie udział w targach online organizowanych na platformie BEGIN GROUP i adresowanych do potencjalnych studentów w regionach:

  • Region INDIE (Bangladesh, India, Nepal, Sri Lanka) – 27 października 2020
  • Region SĄSIEDI I KAUKAZ (Azerbejdżan, Białoruś, Gruzja, Ukraina) – 29 października 2020
  • Region AZJA CENTRALNA (Kazachstan, Kirgistan, Uzbekistan) – 3 listopada 2020
  • ROSJA 5 listopada 2020

Podczas targów online zapewniona zostanie tożsamość i rozpoznawalność uczestników w ramach wspólnego stoiska wirtualnego Study in Poland – w zależności od możliwości technicznych platformy organizatorów wydarzenia.

Rejestrację na stoisko wirtualne "Study in Poland" w ramach ww targów online dla uczelni członkowskich rozpoczniemy niebawem.