Termin przyjmowania zgłoszeń mija 6 kwietnia br.

Budowanie mocnej marki uczelni jest bardzo ważne na rynku globalnym i warto wiedzieć, jak świadomie zbudować międzynarodową reputację szkoły wyższej. Jak to zrobić? Uczymy się od najlepszych i już 11 kwietnia w Poznaniu prof. Grzegorz Mazurek i dr Uwe Brandenburg pokażą nam, w jaki sposób odnieść sukces!

Szkolenie Building international reputation - smart strategy on a global market ma na celu przedstawienie podstaw budowania prestiżu i postrzegalności uczelni w kontekście międzynarodowym, a jego uczestnicy zostaną wyposażeni w narzędzia i przykłady dobrych praktyk akademickich w tym zakresie.

Podczas szkolenia zostaną poruszone takie kwestie jak:

  • Czym jest reputacja na globalnym rynku? Jej elementy i wartość.
  • Promocja/marketing/komunikacja a reputacja
  • Narzędzia, wyzwania i najskuteczniejsze taktyki
  • Skąd o reputacji uczelni dowiadują się studenci zagraniczni? Rola rankingów
  • Jak odkryć i wykorzystać potencjał szkoły wyższej?
  • Praktyczne porady - wypracowywanie reputacji krok po kroku
  • Reputacja dziś i w przyszłości - jak się przygotować do zmian?
 

Szkolenie prowadzą wybitni eksperci: dr Uwe Brandenbug oraz prof. Grzegorz Mazurek.

Dr Uwe Brandenburg to praktyk i konsultant uczelni oraz instytucji szkolnictwa wyższego na świecie, między innymi University of Wales at Swansea czy University of Münster. Doktorat z umiędzynarodowienia szkolnictwa wyższego otrzymał na University of Bristol. Obecnie jest dyrektorem zarządzającym Global Impact Institute w Pradze i profesorem wizytującym na University Rovira i Virgili w Tarragonie. Uprzednio przez 8 lat był kierownik ds. zagranicznych na Humboldt-Universität Berlinie. Uwe jest autorem wielu publikacji na temat umiędzynarodowienia uczelni, w tym m.in. artykułów z Hansem de Witem. Jest członkiem i działaczem takich instytucji jak EAIE czy IAU.

Prof. Grzegorz Mazurek to prorektor do spraw współpracy międzynarodowej w Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Teoretyk i praktyk zarządzania i marketingu. Specjalizuje się w tematyce wpływu nowoczesnych technologii na marketing i zarządzanie organizacją, a w szczególności: wirtualizacją, innowacjami w marketingu (e-marketing), nową gospodarką oraz e-biznesem. W ALK koordynuje m.in. procesy związane z akredytacjami międzynarodowymi EQUIS, AMBA, AACSB, CEEMAN oraz uczestnictwo uczelni w rankingach i umowach międzynarodowych.

Serdecznie zapraszamy do udziału!

PROGRAM | REJESTRACJA

Dodatkowe konsultacje:
Joanna Domagała - Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

ORGANIZATOR

Akademia Internacjonalizacji

Akademia Internacjonalizacji organizowana jest w ramach programu "Study in Poland" prowadzonego wspólnie przez KRASP i Fundację Edukacyjną "Perspektywy"

studyinpoland.pl/akademia-internacjonalizacji